vineri, 1 aprilie 2011

In asteptarea verii!

Dupa ce duminica a nins si a fost frig, in 3 zile vremea s-a schimbat brusc. De la hainele de iarna, am ajuns la tricuori. Vremea asta imi aduce aminte de vara, de zilele calduroase, de vara trecuta. Imi aminteste de zilele petrecute in art, cand ma ascundeam cu cei mai buni prieteni ai mei de caldura de afara, cand stateam toti cu berea, cand veneam toti cu frappe'ul in art sa ne racorim putin:)). Cand stateam in parc la 3 barbosi si ne bateam cu chibrituri, spuneam bancuri, radeam, mai luam cate un pet de bere, ce vremuri... Cand am mers la fotbal la ora 5 si erau 36 de grade afara si gafaiam toti ca locomotivele:)). Cand de ziua copilului, eu fiind cel mai mic, ne-am adunat toti, restul avand peste 18 ani, si am baut in art, cand Miki m-a lasat sa am grija de Stalin:)). Stalin desi era beat a trecut pe langa o masina si a zis ca asta e un opel din anul ala cu motor de nu stiu cat:))). Desi era beat, el stia si cat consuma masina:)) oricum, el cred ca a consumat mai mult decat consuma masina la 100 de km:)). Cand ne alergam prin parcare la piata cu sticlele de apa si eram uzi leoarca, cand m-am dus acasa ud, si-mi era frica sa nu-mi zica mama ceva ca eram in starea aia, dar am avut noroc ca nu era acasa, si mi-am pus tricoul la uscat si am luat repede altul si am iesit din casa:)). Cand steteam in fiecare seara afara, pe scari in fata artului, cu pet-ul de bere langa noi si il ascundeam cand trecea garda:)). Cred ca a fost cea mai frumoasa vara din viata mea, cu prieteni buni, cu multa distractie. Dar sper ca vara asta va fi si mai frumoasa decat cealalta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu