luni, 21 martie 2011

Hip Hop-ul nu a murit!

Mi-am facut si eu prezenta la concertul de sambata seara a lui Cedry2k. Pot spune ca a fost un concert reusit! Lumea a inceput sa vina de pe la ora 9 jumate, astfel s-a adunat foarta multi. Toti asteptau concertul, iar cand s-a urcat Topsic pe scena si a luat microfonul in mana, toata lumea s-a ridicat in picioare si s-au adunat in fata scenei. Programul artistic a inceput cu Topsic, care a reusit sa ridice lumea in picioare si sa faca atmosfera. Pentru ce a facut aseara, numai RESPECT. Dupa el a cantat Big, care a intretinut atmosfera pana la cel asteptat. Ceilalti au urmat dupa Big si au reusit sa faca lumea sa dea din cap asa cum nu am mai vazut in Vox. Lumea a tipat din tot sufletul la fiecare melodie a celor de la Ceilalti facand ca atmosfera sa fie superba. Cedry2k s-a lasat asteptat cat au cantat Ceilalti, dar dupa ce acestia au terminat, scena a ramas goala, si discoteca muta. Aceasta asteptare m-a deranjat, pentru ca am asteptat sa il vad pe Cedry2k, nu sa il astept.  Toata lumea ii striga numele in cor, dar acesta nu-si facea prezenta. Pana la urma, cand a urcat pe scena, lumea l-a aclamat asa cum merita. Daca mai erau persoane care au stat jos la Topsic, Big si Ceilalti, la Cedry2k sunt sigur ca s-au ridicat in picioare si au cantat melodiile lui.
Mi s-a parut un concert reusit, lume multa a fost, desi se putea si mai bine, atmosfera a fost superba si lumea s-a distrat. Ar fi bine sa mai fie astfel de concerte in Suceava, astfel de concerte care arata ca hip hop-ul nu a murit, ca desi el nu se mai promoveaza asa bine, el totusi traieste in sufletele cunoscatorilor! Mult RESPECT pentru cei ce au cantat aseara si au mixat, pentru ca au facut-o foare bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu